خانومی و قوقول

روزمرگیهای زندگی قشنگ ما

خانومی و قوقول

روزمرگیهای زندگی قشنگ ما

اهلا و سهلا

وای الان مامانم از مدینه بهم زنگ زد .....

میگه مامان جان برات دعا کردم

(خدایا حاجت دل همه رو بده حاجت دل ما و مشکل بزرگ بابا اینا رو هم حل کن )

ماه پیش مامان قوقول رفت مکه و ۳ هفه پیشم خاله قوقول رفت و ۲ هفته پیشم معلم آمادگی خودم رفت و دیروز هم مامانم و خالم و مادر بزرگم

سوغاتیارو دارید دیگه:

مامان قوقول:

یک صندل خیلی خوشگل

یک گردنبند که داده اول اسمم رو روش نوشتن ( سنگ نظر چشم به شکل قلب با زنجیر نقره)

یک پیرهن تو خونه ای خیلی جینگول

یک کیف برای خواهرم / یک روسری برای مامانم و یک پیرهن برای بابام

یک دست لباس عربی به سفارش من برای قوقول که عاشقشه و یک صندل

خاله قوقول:

یک دست بلوز و شلوارک برای من / یک پیرهن برای قوقول

معلم آمادگی:

یه بوس کوچولو به همراه ولیمه

شبی که خاله قوقول اومد تولد منم بود

و اما اندر احوالات تولد در پست بعدی توضیح مفصل میدم با عکس کادوها

 

نظرات 1 + ارسال نظر
سحربانو یکشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:23 ب.ظ http://samo86.blogsky.com

سلام خانومی جونم.
ممنون که به ما سر زدین.
زیارت مامان هم قبول.
راستی خوش به حالتون به خاطر سوغاتی هااااااااااااااااااااااااااا:)
منم لینکت کردم.
راستی اسم منو درست کن سحر ، چرا اون کنار نوشتی صحر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بازم بیا پیشمون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد