خانومی و قوقول

روزمرگیهای زندگی قشنگ ما

خانومی و قوقول

روزمرگیهای زندگی قشنگ ما

آغاز

سلام

وای دلم خنک شد بعد از اینکه تقریبا ۱ سال پسوردم رو فراموش کرده بودم و هر کلمه محیر العقلی که بگید امتحان کردم و نشد و هر روز وبلاگ خوندم و قصه پر غصه خوردم که چرا من نمی تونم نویسم امروز این کار را کردم.

و اما دیشب.

قوقل که مدت یک هفته مرخصی گرفته تا به کارهای خودش که تازه شروع کرده و امیدوارم که موفق باشه برسه.

 

و اما من.دیروز بعد از اداره یک سر رفتم پاساژ بوستان یکدور زدم و یک شال خوشگل خریدم و تو راه هم بساط لازانیا گرفتم برای شام که متاسفانه خود لازانیا موجود نبود.

رسیدم به قوقل گفتم بگیره و بیاره و نشستم به تلویزیون دیدن.ساعت 9 بود قوقول زنگ زده میگه حاضر شو من می خوام برم خونه عمه پسر عمم  (نسبت رو دارید دیگه) کامپیوترش رو تحویل بدم دست از سر کچل من برداره ( این قوقول من مهندس امپیوتره ولی عهد کرده برای کسی دیگه کامپیوتر تعمیر نکنه که از روز عهد نامه تا الان ۵ تا کامپیوتر بهش حواله شده از دوست و فامیل و همکار)

میگم قوقول من نمیام .نه میشناسم نه روم میشه تازه حموم باید برم .خلاصه از اون اصرار که جون من و از من انکار جون من خلاصه با ناراحتی قطع کرد

من هم بد جور دچار عذاب وجدان شدم چون مامان و خالم و مامان بزرگم همون روز ساعت ۲ رفتن مکه و من هم سر کار بودم و قوقول با اصرار زیاد رفت دنبالشون و بردشون فرودگاه بعد هم خواهری رو رسونده بود خونه

گفتم نه این انسانی نیست خلاصه پریدم تو حموم و آماده شدم تا قوقول اومد گفتم بریم

میگه عزیزم زنگ زدم نیستن گفتم پس جریمه میشی منو شام میبری بیرون

زودی حاضر شد و با هم رفتیم رستوران غروب توی ولیعصر که کلی خاطرات عقشولانه داریم ازش

شام خوردیم همونجا چایی هم خوردیم و ۱۵۰۰۰ تومان پیاده شدیم و اومدیم البته یک چیز جالب اینکه اینترنت بصورن مجانی در اختیار داشتیم و چون قوقول لپ تاپ همراهش بود کلی کتاب و آهنگ دانلود کردیم) نمی دونم یک شرکتی چیزی  ADSL داشته که protect نبود

خلاصه صبح هم نزدیک بود خواب بمونیم و من نذاشتم ولی نهار امروز مالیده شد

وای کارام مونده برم به اونا برسم

نظرات 1 + ارسال نظر
یلدا دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:29 ب.ظ http://www.ghoorbagheh.blogsky.com

خیلی بهتر شد به جای لازانیا درست کردن رفتی رستوران..من کلا با زیاد وقت صرف غذا پختن کردن مخالفم(از تنبلیم اینو می گم البته)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد